Vliegreis en aankomst 11 juli - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Karin Akkerman - WaarBenJij.nu Vliegreis en aankomst 11 juli - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Karin Akkerman - WaarBenJij.nu

Vliegreis en aankomst 11 juli

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 Juli 2017 | Sri Lanka, Negombo

Op maandag 10 juli was het zover, vandaag vertrekken we naar Sri Lanka. Eigenlijk klopt dat niet, want we vertrekken om 16:00 uur vanuit Apeldoorn naar Düsseldorf. Daar hebben we valetparking geregeld en opende vluchthaven staat al een mannetje klaar om de auto in ontvangst te nemen. We hadden voldoende tijd om even wat te drinken en we zagen door het raam onze Airbus 380 van Emirates aankomen. Wat een groot ding, moet dat de lucht in straks?
Dat blijkt later prima te gaan en we hadden prima plaatsen. De plekken waren ruim en we kregen ook heerlijk te eten. We vlogen tegen haf tien en na een film gekeken te hebben, werden onze oogjes toch zwaar. Ik heb nog best veel geslapen, maar dat kan niet iedereen zeggen. Na zeven uur vliegen, kwamen we aan in Dubai. Wat een enorm vliegveld. We moesten eerst door prachtige gangen, met mooie liften en daarna met de trein naar gate B12! Daar moesten we weer wachten en zelfs cappuccino hield mij niet wakker☕️

• 11 Juli 2017 - 21:58

Gerbrig:

Hihi ik wist niet dar jullie zooooolang weg blijven, 31 dec 2017. Wel fijn dat we samen oud en nieuw kunnen vierej.